Hardware a periférie
Otevřené rozhraní podporuje připojit širokou škálu různých hardware a periférie následujících výrobců.
Zakaznický displej C56

Souběžně s novou generací stacionárních pokladen, Vectron vyvinul zákaznický display, který se svým designem dokonale shoduje s novou řadou produktů. C56 s černo-bílým LCD nabízí 13.2 cm (5.2“) úhlopříčku. Display je připojen na zadní stranu pokladny a jeho sklon je nastavitelný. Display C56 je alternativně k dodání jako samostatně stojící zařízení a to hned ve dvou různých výškách. V tomto provedení lze display vyklápět ve všech směrech pro optimální nastavení úhlu proti pohledu zákazníka.
Zakaznický displej C75

C75 nabízí obrazovku s úhlopříčkou 17.8 cm (7“). Jako doplněk k zobrazení objednávek display zobrazuje loga a reklamy (jako prezentace), které lze komfortně ovládat pomocí příkazů s pokladny. Prezentaci můžete zobrazit na celé obrazovce, v případě že display není využíván pro registraci na pokladně, nebo se display rozdělí na reklamní část, kde zobrazuje obrázky a registrační část, kde zobrazuje probíhající markování.
Display C75 může být napojen přímo na Vectron stacionární pokladny a jeho sklon je nastavitelný. Alternativně k dodání jako samostatně stojící zařízení, ve dvou různých výškách. V tomto provedení lze display vyklápět ve všech směrech pro optimální nastavení úhlu proti pohledu zákazníka.
Zakaznický displej C100

Vectron C100 má obrazovku o úhlopříčce 26,4 cm (10,4 "). Jako doplněk k zobrazení objednávek display zobrazuje loga a reklamy (jako prezentace), které lze komfortně ovládat pomocí příkazů s pokladny. Prezentaci můžete zobrazit na celé obrazovce, v případě že display není využíván pro registraci na pokladně, nebo se display rozdělí na reklamní část, kde zobrazuje obrázky a registrační část, kde zobrazuje probíhající markování.
Display C100 může být napojen přímo na Vectron stacionární pokladny a jeho sklon je nastavitelný. Alternativně k dispozici jako samostatné zařízení se stojánkem.
Zakaznický pager

Diskrétní komunikace. Kvalitnější servis. Vyšší obrat.
Všem dobře známá situace: Ve Vaší restauraci je polední špička, objednání jídla zabere měně času než jeho příprava a objednávky se hromadí. Zákazníků čekajících na jídlo přibývá. Někteří čekají u stolu a jiní postávají před výdejním pultem. Systém přivolání zákazníka Vám umožňuje komunikovat efektivně, diskrétně a velmi pohodlně.
Díky restauračnímu pageru, mají gastronomové k dispozici ideální nástroj ke zlepšení kvality obsluhy a zvýšit spokojenost zákazníků. Pager je určený i pro volání z kuchyně na obsluhu v okamžiku, kdy pokrmy jsou připraveny k servírování. Pager může být plně integrován do stacionárních a mobilních pokladen Vectron. Ideální řešení, které se ve velmi krátkém čase amortizuje.
Fuknční periférie a zařízení
Každá pokladna Vectron umožňuje připojení do LAN sítě. Pokladní síť (až 200 pokladen) může fungovat bez nutnosti instalovaného PC. Zároveň pokladny nabízí až 16 rozhraní k napojení širokého spektra periferních zařízení. Podporovány jsou sériové, paralelní a USB rozhraní. Je možné napojení následujících skupin periférií:
- Tiskárny - bonů, účtů, kuchyňské, barové, vstupenek a další
- Scanery - ruční, stolní, vestavěné, mobilní
- Váhy - každá váha, která je certifikovaná podle "scale generic protocol 02/04 verze 1.01a" nebo vyšší
Další hardware od následujících výrobců
- Platební terminály, magnetické a čipové karty
- Cash management systems - automatická manipulace s hotovostí, počítačky bankovek, mincí
- Automaty - nápojové automaty, automaty na zboží, chladící stoly s váhovým čidlem
- Výčepní a nápojové systémy, průtoková kontrola