Servis & Podpora Po - Pá 8:30-17:00

KVALITNÍ A DOSTUPNÝ SERVIS

Podpora 8:30-17:00

Telefonická podpora, vzdálená správa + sklad.

Služby pro vás!

Naše služby vám budou k dispozici pro každodenní potřebu vašeho provozu. Příjem objednávek na zákaznickou podporu přijímáme emailem 7 dní v týdnu/ 24 hodin denně. Podpora je zde pro vás v pracovní době od 8:30 do 17:00. Váš požadavek popište v kontaktním formuláři nebo pošlete na servis@vectron.cz

HOTLINE - zákaznická linka - číslo uvedeno ve smlouvě.

Servisní činnost:
• zákazník neplatí žádný paušál
• zákazník hradí servisní činnost dle platného ceníku Vectron – BASIC
• servisní činnost mimo pracovní dobu*/ pouze po předchozí dohodě

Systémová podpora:
• smlouva s měsíčním / čtvrtletním / ročním poplatkem
• placená systémová podpora */ přednostně
• systémová podpora gastro skladu, poskytovaná v pracovní době */ přednostně
• garance zásahu vzdálené správy v pracovní době
• získáte možnost vzdáleného zásahu zdarma
• pravidelný upgrade POS software