Servis - Podpora - Školení

Servis pokladen Vectron

Objednávka servisního zásahu

Nabízíme kompletní spektrum servisních služeb, zákaznickou podporu, vzdálenou správu a školení, více zde

Příjem objednávek na servis pokladen a zákaznickou podporu přijímáme emailem 7 dní v týdnu/ 24 hodin denně. Váš požadavek popište v kontaktním formuláři nebo pošlete na servis@vectron.cz

  • Telefonická podpora      Po-Pá 09-18
  • HOT-LINE: číslo uvedeno ve smlouvě
  • Telefonická podpora mimo pracovní dobu
  • HOT-LINE VIP: číslo uvedeno ve smlouvě 
  • Objednávka servisního zásahu:
  • Email: servis@vectron.cz

     

    Typy servisních smluv

    1. Servisní služba BASIC - bezesmluvní vztah (9-18)
    Nahlášení poruch na servis@vectron.cz

    Servisní činnost:

    • zákazník neplatí žádný paušál
    • zákazník hradí servisní činnost a jízdné dle platného ceníku Vectron - BASIC
    • servisní činnost mimo pracovní dobu*/ pouze po předchozí dohodě
    Servisní podpora:
    • základní servisní podpora je poskytována emailem v pracovní době*
    • požadavky zákazníků jsou vyřizovány postupně, v rámci obsazenosti servisního oddělení

    2. TELEFONICKÁ PODPORA + VZDÁLENÁ SPRÁVA + SKLAD (9-18)
    HOTLINE - zákaznická linka  - číslo uvedeno ve smlouvě, nahlášení poruch na servis@vectron.cz

    Servisní činnost:

    • stejné jako BASIC
    • zákazník hradí servisní činnost dle platného ceníku Vectron – BASIC
    • servisní činnost mimo pracovní dobu*/ pouze po předchozí dohodě

    Systémová podpora:
    • smlouva s měsíčním / čtvrtletním / ročním poplatkem
    • placená systémová podpora vč. EET je poskytovaná v pracovní době*/ přednostně
    • systémová podpora gastro skladu, poskytovaná v pracovní době*/ přednostně
    • garance zásahu vzdálené správy v pracovní době
    • získáte možnost vzdáleného zásahu zdarma
    • pravidelný upgrade EET software zdarma

    3. Servisní služba ECONOM + PODPORA 24/7
    HOTLINE - zákaznická linka  - číslo uvedeno ve smlouvě, nahlášení poruch na servis@vectron.cz

    Servisní činnost:
    • smlouva s měsíčním / čtvrtletním / ročním poplatkem
    • paušální poplatek dle ceníku Vectron
    • snížená cena za jednotku práce v pracovní době*/ i mimo ni
    • snížený příplatek za Expres servis do 4 hodin v Praze/ 10 hodin mimo 
    • jízdné: v Praze snížená cena paušálu, mimo Prahu snížená cena za km
    • zapůjčení servisních pokladen a periferií za snížený poplatek
    Systémová podpora:
    • systémová podpora vč. EET je poskytovaná v pracovní době*/ přednostně
    • mimo pracovní dobu dostupná Podpora 24/7
    • garance zásahu vzdálené údržby systému bez výjezdu
    • pravidelný upgrade EET software zdarma

    4. Servisní služba EXCLUSIVE + PODPORA 24/7
    HOTLINE - zákaznická linka  - číslo uvedeno ve smlouvě, nahlášení poruch na servis@vectron.cz

    Servisní činnost:

    • smlouva s měsíčním / čtvrtletním / ročním poplatkem
    • paušální poplatek dle dle ceníku Vectron
    • zákazník neplatí za jednotky práce v pracovní době i mimo ni
    • bez příplatku za Expres do 4 hodin v Praze/ 10 hodin mimo 
    • jízdné: v Praze bez poplatku, mimo Prahu snížená cena za km
    • zapůjčení servisních pokladen a periferií bez poplatku
    Systémová podpora:
    • servisní podpora je poskytovaná v pracovní době*/ přednostně
    • mimo pracovní dobu dostupná Podpora 24/7
    • garance zásahu vzdálené údržby systému zdarma
    • pravidelný upgrade EET software zdarma

    */  Pracovní doba servisního oddělení Po-Pá  9-18 hod.

    Kontaktní formulář

    Máte nějaké další dotazy k tomuto produktu nebo službě? Zavolejte nám, nebo nás kontaktujte pomocí následujícího formuláře. Děkujeme!

      Pole označená*je nutné vyplnit pro odeslání vašeho dotazu/zprávy.
      Captcha

      Máte dotaz?