Servisní smlouvy

Typy servisních smluv

1. Servisní služba BASIC - bezesmluvní vztah (9-18)
Nahlášení poruch na servis@vectron.cz

Servisní činnost:

• zákazník neplatí žádný paušál
• zákazník hradí servisní činnost a jízdné dle platného ceníku Vectron - BASIC
• servisní činnost mimo pracovní dobu*/ pouze po předchozí dohodě
Systémová podpora:
• základní servisní podpora je poskytována emailem v pracovní době*
• požadavky zákazníků jsou vyřizovány postupně, v rámci obsazenosti servisního oddělení

2. TELEFONICKÁ PODPORA + VZDÁLENÁ SPRÁVA + SKLAD (9-18)
HOTLINE - zákaznická linka  -číslo uvedeno ve smlouvě, nahlášení poruch na servis@vectron.cz

Servisní činnost:

• stejné jako BASIC, zákazník neplatí žádný paušál
• zákazník hradí servisní činnost dle platného ceníku Vectron – BASIC
• servisní činnost mimo pracovní dobu*/ pouze po předchozí dohodě

Systémová podpora:
• smlouva s měsíčním / čtvrtletním / ročním poplatkem
• placená systémová podpora vč. EET je poskytovaná v pracovní době*/ přednostně
• systémová podpora gastro skladu, poskytovaná v pracovní době*/ přednostně
• garance zásahu vzdálené správy v pracovní době
• získáte možnost vzdáleného zásahu zdarma
• pravidelný upgrade EET software zdarma

3. Servisní služba ECONOM + PODPORA 24/7
HOTLINE - zákaznická linka  - číslo uvedeno ve smlouvě, nahlášení poruch na servis@vectron.cz

Servisní činnost:
• smlouva s měsíčním / čtvrtletním / ročním poplatkem
• paušální poplatek dle ceníku Vectron
• snížená cena za jednotku práce v pracovní době*/ i mimo ni
• snížený příplatek za Expres servis do 4 hodin v Praze/ 10 hodin mimo 
• jízdné: v Praze snížená cena paušálu, mimo Prahu snížená cena za km
• zapůjčení servisních pokladen a periferií za snížený poplatek

Systémová podpora:

• systémová podpora vč. EET je poskytovaná v pracovní době*/ přednostně
• mimo pracovní dobu dostupná Podpora 24/7
• garance zásahu vzdálené údržby systému bez výjezdu
• pravidelný upgrade EET software zdarma

4. Servisní služba EXCLUSIVE + PODPORA 24/7
HOTLINE - zákaznická linka  - číslo uvedeno ve smlouvě, nahlášení poruch na servis@vectron.cz

Servisní činnost:

• smlouva s měsíčním / čtvrtletním / ročním poplatkem
• paušální poplatek dle dle ceníku Vectron
• zákazník neplatí za jednotky práce v pracovní době i mimo ni
• bez příplatku za Expres do 4 hodin v Praze/ 10 hodin mimo 
• jízdné: v Praze bez poplatku, mimo Prahu snížená cena za km
• zapůjčení servisních pokladen a periferií bez poplatku

Systémová podpora:
• servisní podpora je poskytovaná v pracovní době*/ přednostně
• mimo pracovní dobu dostupná Podpora 24/7
• garance zásahu vzdálené údržby systému zdarma
• pravidelný upgrade EET software zdarma

*/  Pracovní doba servisního oddělení Po-Pá  9-18 hod.

Kontaktní formulář

Máte nějaké další dotazy k tomuto produktu nebo službě? Zavolejte nám, nebo nás kontaktujte pomocí následujícího formuláře. Děkujeme!

    Pole označená*je nutné vyplnit pro odeslání vašeho dotazu/zprávy.
    Captcha

    Máte dotaz?