Tisková konference

Autentizace od 1. září

Před spuštěním elektronické evidence tržeb (EET) musí každý podnikatel, jehož se EET týká, požádat o autentizaci, tj. registrovat se k EET. Od 1. 9. 2016 to platí pro všechny, koho se týká první vlna EET - tedy UBYTOVÁNÍ, STRAVOVÁNÍ a POHOSTINSTVÍ.

Na nic nečekejte – autentizujte váš provoz co nejdříve!
 
Kroky k úspěšné autentizaci:
1. O autentizační údaje je možné požádat dvěma způsoby. Prvním z nich je zažádat elektronicky na Daňovém portálu, kdy poté budou podnikateli zaslány do datové schránky. Druhou cestou je osobně požádat na libovolném finančním úřadě, kde je podnikatel obdrží na místě v zapečetěné obálce.
2. Podnikatel se pomocí získaných autentizačních údajů následně přihlásí do webové aplikace Elektronická evidence tržeb. Zde je nutné, aby před zahájením evidence vyplnil údaje o všech provozovnách, z nichž plynou evidované tržby. Poté v dané aplikaci získá digitální certifikát.
3. Certifikát je nutné nainstalovat do pokladního zařízení, prostřednictvím kterého bude podnikatel evidovat tržby.
4. Funkčnost pokladního zařízení s nainstalovaným certifikátem si podnikatelé budou moci otestovat od 1. listopadu 2016.

Stručný návod pro autentizaci a certifikaci.

Kontaktní formulář

Máte nějaké další dotazy k tomuto produktu nebo službě? Zavolejte nám, nebo nás kontaktujte pomocí následujícího formuláře. Děkujeme!

    Pole označená*je nutné vyplnit pro odeslání vašeho dotazu/zprávy.
    Captcha

    Máte dotaz?